سرخط خبرها

ویدئو| حضور امام جمعه مشهد در منزل شهید اصلانی

  • کد خبر: ۱۰۵۸۶۸
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴
ویدئو| حضور امام جمعه مشهد در منزل شهید اصلانی
آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد ساعاتی پیش در منزل «شهید محمد اصلانی» حضور پیدا کردند.

به گزارش شهرآرا نیوز، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ،در دیدار با خانواده طلبه مردمی و جهادی شهید اصلانی که در حادثه تروریستی حرم مطهر در ماه رمضان به شهادت رسید اظهار کرد: شهادت این عزیزان در حرم امام رضا(ع) یک شهادت کیفی و مظلومانه بود که نصیب شهید اصلانی و شهید دارایی شد.

وی افزود: قبلا هم گفته بودم که هیچ چیزی جز شهادت شایسته این شهیدان والامقام نبود، که روزه‌دار در حرم امام رضا(ع) شهید شوند. شهادتی که شبیه به شهادت شهدای کربلا بود.

لازم به ذکر است، «شهید محمد اصلانی» در جریان حمله ناجوانمردانه یک فرد تکفیری با سلاح سرد در شانزدهم فروردین ماه سال جاری، در حرم مطهر رضوی به شهادت رسید.

شهید اصلانی رابط امور مساجد و ستاد سامان‌دهی حاشیه شهر مشهد بود. وی در ۱۰ سال اخیر در منطقه ۵ امور مساجد در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مناطقی همچون سیدی و شهرک شهیدرجایی فعالیت داشته است.

به گفته حجت‌الاسلام فاطمی‌ارفع، شهید اصلانی فردی دغدغه‌مند، ایثارگر و البته خستگی‌ناپذیر بود. وی روحیه مطالبه‌گر در حوزه سامان‌دهی حاشیه شهر و فعال در امور فرهنگی و جهادی داشت. او در حاشیه شهر اقدامات خیرانه و خداپسندانه‌ای در زمان شیوع کرونا انجام داده بود. برگزاری اجتماعات فرهنگی به‌صورت هفتگی و منظم، اجرای برنامه‌های مذهبی در مناسبت‌های خاص و هماهنگی میان ائمه جماعت مساجد مناطق حاشیه شهر از دیگر اقدامات این شهید بزگوار بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->